Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на масло от колата

    Здравейте, колеги. От известно време насам съм забелязал, че след по-продължително каране прокапва малко масълце от колата. Цветът е леко кафеникав сякаш и не оставя черни следи, а само маслено петно след себе си. Предполагам, че не е двигателно, понеже то е плътно черно. Та тази вечер качих алфата на един канал и направих няколко снимки.

    http://i.imgur.com/DNCvrzH.jpg

    http://i.imgur.com/YjnCEJI.jpg

    http://i.imgur.com/gge6rOD.jpg

    http://i.imgur.com/DYR8kQR.jpg

    http://i.imgur.com/PTGivoS.jpg

    Мен ме съмнява да е масло от скоростната кутия. Маслото на мотора не е намаляло откакто е сипано, а имам към 2000 км до смяна, но си прокапва само по няколко капчици, де. Вашето мнение какво е, откъде изпуска течност, защото всичките флуиди са си в норма (на хидравликата, на двигателя, спирачната течност и т.н.). Само маслото на ск. кутия не съм гледал все още.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

  • #2
    От снимка номер 4 ми се струва,че маслото ще да е от маркуча от турбото.Огледай го хубаво за цепнатини.Възможно е от там да идва всичко.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Точно от него е.!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Ако турбо пътя е спукан, няма ли да пуши много и да върви по-малко? В момента нито едното, нито другото е налице, но ще отида пак на канала и ще проверя въпросния маркуч.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #5
          Карал съм със цепнат маркуч и нито пушеше,а си и вървеше....само свистене имах и това ме наведе на мисълта за основен преглед на маркучите.При мен беше горния,от кулера към мотора.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Нямам никакви странични звуци освен тези, които трябва да се чуват... Общо взето ако не се наведа под колата и не видя капчиците масло, както и омаслените места, които ви показах на снимките, поведението на колата по никакъв начин не издава симптоми за каквито и да е проблеми - не свисти, не пуши, няма загуба на мощност... но не мога да локализирам пустия теч от къде е.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment


            • #7
              Може и от скобата да е.Все пак препипай маркуча,виж скобата...още по-лесно ще е ако някой подава газ докато си отдолу.Ако всичко е ОК се ориентирай нагоре....евентуално да покапва или стича отнякъде.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Взимаш един спрей обезмаслител, отиваш на канала и пръскаш. След това гледаш пак.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Ще приложим тоя метод с някой авер и ще пиша за резултата.
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                  GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                  Comment


                  • #10
                    Ами ако се стича по-отгоре?

                    Comment


                    • #11
                      Ще се види, ако е отгоре. Аз лично мисля, че големия теч е от семеринг К.В. заден, откъм маховикът. Но само по снимки няма как.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                        Ще се види, ако е отгоре. Аз лично мисля, че големия теч е от семеринг К.В. заден, откъм маховикът. Но само по снимки няма как.
                        Ходих пак на канала, гледах я отдолу, даваха газ, маркучите са здрави и не видях изобщо да хвърля или да прокапва от там. Изобщо никакви течове от никъде не се видяха тогава. Имам чувството, че когато угася колата и почне да изстива, тогава прокапва от някъде.

                        Говорих междувременно с майстор, тези дни ще му я закарам по някое време за оглед... само че тоя семеринг на коляновия вал ме притеснява, ако някой го е сменял наскоро, колко взимат ориентировъчно за труд?
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                          Ходих пак на канала, гледах я отдолу, даваха газ, маркучите са здрави и не видях изобщо да хвърля или да прокапва от там. Изобщо никакви течове от никъде не се видяха тогава. Имам чувството, че когато угася колата и почне да изстива, тогава прокапва от някъде.

                          Говорих междувременно с майстор, тези дни ще му я закарам по някое време за оглед... само че тоя семеринг на коляновия вал ме притеснява, ако някой го е сменял наскоро, колко взимат ориентировъчно за труд?
                          Това е все едно да смениш съединител, че и отгоре. Да кажем около 150лв. Та стигнеш ли до там сигурно ще опреш и до съединител смяна. Но ако ти течеше от там щеше и съединителят ти да приплъзва.

                          ще ти дам два съвета преди да разглобяваш
                          - прокарай ръка под вакум помпата, гасящата клапа
                          и провери има ли масло както и отгоре в/у скоростната кутия
                          - откачи входящия маркуч на турбото и пипни оста дали има аксиален луфт. Има ли, от там ти се получава това. Турбото ти все още работи и като надуе разпъва изходящия маркуч и от там се просмуква масло в едно с налягане. И аз бях нещо подобно преди ремонта. А и сълзеше масло и отгоре, откъм гасящата клапа. Сега всичко спря

                          Comment


                          • #14
                            Колега и аз сменявах наскоро маркуча от турбото към кулера.Същите симптоми няколко капчици черно масълце.Нямах загуба на мощност или пушаци.50лв ми струваше за 16в пиши лс ало искаш ще ти кажа откъде.
                            Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
                            New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Ханкоо Покажи съобщение
                              Колега и аз сменявах наскоро маркуча от турбото към кулера.Същите симптоми няколко капчици черно масълце.Нямах загуба на мощност или пушаци.50лв ми струваше за 16в пиши лс ало искаш ще ти кажа откъде.
                              А провери ли си турбото щом имаш масло там?

                              Comment

                              Working...
                              X